Week van de scheidsrechter van 1 tot en met 8 oktober2023
Week van de scheidsrechter van 1 tot en met 8 oktober2023

Deze week is het landelijk de Week van de Scheidsrechter.
Om wedstrijden te kunnen spelen zijn er scheidsrechters nodig. Als VV Reutum zijn wij dan ook ontzettend dankbaar dat deze (schaarse) vrijwilligers bereid zijn om voor VV Reutum wedstrijden te fluiten.
Scheidsrechters nogmaals Super bedankt dat jullie de wedstrijden mogelijk maken.
Lang niet altijd een gemakkelijke taak, maar jullie staan er gewoon!
Voor de scheidsrechters zijn er (na 10 jaar) weer nieuwe tenues besteld. Met het aanbieden van deze kleding wil het bestuur en de scheidsrechterscommissie hun waardering uitspreken voor de fantastische inzet van de clubscheidsrechters.

Ook aan de diverse teams de oproep,  laat de scheidsrechters eens weten dat je hun inzet waardeert!
Het bedanken van de scheidsrechters kan op veel verschillende manieren. Respect voor zijn beslissingen en een simpel bedankje richting de scheidsrechter na afloop van de wedstrijd doet al een groot plezier!
Teams neem zelf, net als de scheidsrechtercommissie hiervoor het initiatief.
Misschien is het een goed idee om hem of haar in het komend weekend een aardigheidje te geven voor de wedstrijd!