In memoriam Fons Hesselink (erevoorzitter)
In memoriam Fons Hesselink (erevoorzitter)

In memoriam

Fons Hesselink (erevoorzitter VV Reutum)

Dinsdag 16 april bereikte ons het droevige bericht dat Fons Hesselink is overleden. Fons is jarenlang voorzitter van VV Reutum geweest. Daarom is hij ook benoemd tot erevoorzitter van onze vereniging.

Fons is 18 jaar voorzitter van VV Reutum geweest. Dat was in de jaren 80 en 90. Een ongekend lange tijd. En daarmee heeft hij tijdens zijn voorzitterschap veel meegemaakt en betekend. En bovendien is onze club onder zijn leiding behoorlijk veranderd. Fons was voorzitter in de tijd dat er een hoofdbestuur was en een jeugdbestuur. Commissies waren er niet. Daardoor moest het hoofdbestuur veel beslissingen nemen. Ook waren er tijdens het voorzitterschap van Fons minimale financiƫle middelen. Dat alles maakte het besturen van de vereniging niet altijd even eenvoudig.

Hij was lid van de Vutploeg die elke maandagmiddag het complex onderhoudt. Daarnaast was Fons een fanatiek supporter van Reutum 1. Ook na zijn voorzitterschap stond hij ons vlaggenschip regelmatig aan te moedigen.

Met het overlijden van Fons is een bevlogen erevoorzitter en supporter van VV Reutum heengegaan. Voor zijn jarenlange inzet voor de VV Reutum zijn wij Fons veel dank verschuldigd. Wij wensen zijn kinderen, kleinkinderen en verdere familie veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies.

Bestuur VV Reutum