Jaarvergadering VV Reutum 2023
Jaarvergadering VV Reutum 2023

Afgelopen donderdag werd de jaarlijkse vergadering van de V.V. Reutum gehouden op de Kottenbrei.
Een drukbezochte vergadering met voor iedereen een overzicht van diverse zaken.

Voorzitter Frank Droste opende de avond met een korte terugblik op afgelopen seizoen en er werd stilgestaan bij de personen die ons als vereniging en dorp zijn ontvallen.
Hierna was er een presentatie van penningmeester Joost Blokhuis die een overzicht gaf van de inkomsten en uitgaven van de vereniging in 2023, samenvattend; een stijgend kostenpatroon wat de komende jaren zal stabiliseren en een kleine contributieverhoging werd goedgekeurd door de aanwezige leden.

Dennis Morskieft gaf een overzicht namens de activiteitencommissie, een aantal leuke activiteiten werden afgelopen jaar gepland en voor aankomend jaar zitten er weer voldoende activiteiten in het vooruitschiet.

Bestuurslid Hubert Stevelink gaf kort en bondig een overzicht van stichting Groen Gras en alle activiteiten rondom de Kottenbrei, op dit moment zijn er werkzaamheden aan de bar en keuken die worden uitgevoerd. Ook zijn er afgelopen jaar investeringen gedaan in het verduurzamen van onze accommodatie.

Koen Warring nam namens de TJC het woord en nam iedereen mee in onze jeugdafdeling. Een goede mix van teams is weer samengesteld en er wordt aankomend seizoen met 9 jeugdteams gespeeld in diverse competities.

Bestuurslid Rob Veelers gaf namens de TC inzicht in de senioren waarbij drie teams afgelopen seizoen kampioen zijn geworden.
Er werden afgelopen seizoen twee 7x7 teams opgericht voor de vrijdagavond en ook is dit voor aankomend seizoen een feit. Dit naast vijf senioren elftallen een dames elftal en een G-team senioren geeft V.V. Reutum een mooi aantal beschikbare teams.

Reutum 1 zal 15 augustus starten aan zijn voorbereiding voor de derde klasse, een klasse die uitdagend genoemd mag worden. De andere klassen en indelingen voor de overige teams worden later in de zomer bekend gemaakt.

Hierna was het de beurt aan Gert-Jan Poppink namens Gebr. Poppink die uitleg kwam geven samen met Thomas Rikhof van Rikhof Tuinen over de inrichting van de parkeerplaats.Iets wat al jarenlang een wens is van de vereniging zal in oktober worden uitgevoerd. De leden konden meekijken met een 3D presentatie en er was ruimte voor inbreng vanuit de zaal. Algemeen werd het plan zeer positief ontvangen en er kwamen enkele goede vragen vanuit de leden.

Als laatste werd er ruimte gemaakt voor Dennis Morskieft om de bekendmaking van de Clubvrouw van het jaar bekend te maken, Janin Weiteman werd naar voren geroepen om deze prijs in ontvangst te nemen, haar jarenlange inzet voor het G-voetbal is niet onopgemerkt gebleven en levert haar de verdiende titel van Clubvrouw van het jaar op.

Als Sportvrouw van het jaar werd Manon Groote Punt naar voren geroepen. Deze dame die aanvoerdster is van het Damesteam, vrijwilligster binnen de club, en trainster van de instroom heeft zich moeiteloos aangepast binnen de vereniging. Ook deze uitverkiezing was dik verdiend en gaf  V.V. Reutum een unieke situatie waarbij 2 dames de titels van clubvrouw en sportvrouw op zich nemen.

Afsluitend had Thomas Rikhof nog een verrassing voor de Vereniging, namens Stichting Joep werd er een FC Twente shirt aangeboden voor alle hulp die de vereniging heeft geboden tijdens de Stichting Joep Actie. Een mooie afsluiting van deze avond die daarna werd afgesloten onder het genot van een drankje.

We wensen alle leden en supporters van V.V. Reutum een fijne vakantie toe en tot volgend seizoen!