Periode kampioenschap VV Reutum Dames 1
Periode kampioenschap VV Reutum Dames 1

Zondag 20 oktober 2024, was de dag dat wij, dames 1, periode kampioen konden worden. Na alle wedstrijden gewonnen te hebben en uit te lopen van de tegenstanders konden wij in principe al vroegtijdig het periode kampioenschap vieren, maar wouden wij de laatste wedstrijd tegen Vasse natuurlijk ook winnen om onze ongeslagen reeks voort te zetten.

De wedstrijd begon direct fysiek en bleek het maar weer dat wij altijd scherp moeten zijn aangezien wij redelijk snel de 0-1 om de oren kregen. Toch konden wij snel een reactie geven door de 1-1 te maken, Tess in dit geval. Daarna kregen wij de wedstrijd in handen en volgde de 2-1, wederom door Tess. Met deze stand gingen wij de rust in.

In de 2e helft hebben wij het aantal goals weten te verdubbelen door goals van Jolie en wederom Tess. Vasse kreeg nog een penalty die benut werd waardoor de eindstand uiteindelijk 5-2 is geworden. Hiermee zijn wij ongeslagen uit de race gekomen en is het periode kampioenschap binnen!

Het periode kampioenschap is goed gevierd met een ritje op de vrachtwagen van Kamphuis én natuurlijk het feestje in de kantine. Voor nu kunnen wij genieten van het periode kampioenschap en wachten wij geduldig af naar onze nieuwe tegenstanders.

Sponsoren en supporters, bedankt voor jullie steun!