Rabo sportactie Krijg 125 euro contributie terug
Rabo sportactie Krijg 125 euro contributie terug

Onlangs kondigde Rabobank een prachtige actie aan in het kader van hun 125 jarig bestaan. Met deze actie kun je eenmalig van de bank maar liefst € 125 terugkrijgen van de contributie die je aan VV Reutum betaalt.

Omdat VV Reutum is aangesloten bij het NOC*NSF en Rabobank sportende jongeren steunt, kunnen zij gebruik maken van het Rabo SportCadeau

Deze actie is geldig voor jeugdleden van 10 t/m 20 jaar en vrij eenvoudig aan te vragen! Maak hier dan ook zeker gebruiken van! VV Reutum wil ook andere verenigingen uit ons dorp ook graag wijzen op deze fantastische actie.

Hieronder staan de actievoorwaarden benoemd:

Deze actie geldt voor zowel nieuwe klanten, als voor bestaande klanten die actief gebruik maken van hun betaalrekening bij Rabobank.

 Voor (ouders/wettelijk vertegenwoordigers van) kinderen van 10 tot en met 17 jaar.

 Voor jongeren van 18, 19 en 20 jaar.

 Het Rabo SportCadeau is een eenmalige bijdrage van € 125 per persoon.

 Meerdere kinderen in de leeftijd van 10 tot en met 17 jaar? Als ouder/wettelijk vertegenwoordiger kan je maximaal 3 aanvragen doen. Per kind doe je een nieuwe aanvraag.

Tot wanneer?
De Rabo Sportactie loopt van maandag 3 juni tot en met woensdag 31 juli 2024.
Deze kun je aanvragen via de Rabo App of via Rabo Online Bankieren onder “Producten” > Rabo Sportactie.
Je aanvraag wordt beoordeeld binnen 3 maanden en je wordt via e-mail geïnformeerd of deze is goedgekeurd. Is je aanvraag goedgekeurd? Gefeliciteerd! Je ontvangt daarna binnen 2 weken het Rabo SportCadeau van € 125 op je betaalrekening.

In het bijgesloten pdf-bestand staat meer informatie over het aanvragen van deze vergoeding, het is vrij eenvoudig te realiseren!