Seizoensafuiting Jeugd VV Reutum groot succes!
Seizoensafuiting Jeugd VV Reutum groot succes!

Afgelopen vrijdag stond de seizoensafsluiting voor de jeugd van VV Reutum weer op het programma (voorheen Jeugdjaarvergadering)
Rond kwart over 6 stroomde iedereen binnen waardoor net na half 7 de avond werd afgetrapt.
Nadat de kampioenen van afgelopen seizoen nog 1 maal applaus kregen was het tijd voor meerdere jaarverslagen, kahoots, filmpjes en quizzen die door de teams zelf waren bedacht en gemaakt. Daarnaast was er ook aandacht voor de wasmoeders, diverse aandachtspunten en werd kort een inkijkje gegeven in de samenwerking met de FC Twente/Heracles Academie.

Nadat de eerste 2 verslagen waren geweest was het tijd voor de eerst prijsuitreiking. Namelijk de 3e plaats speler van het jaar. Deze prijs ging dit jaar naar Kris Poppink. Die met zijn goede ontwikkeling het afgelopen jaar en door zijn prettige omgang met leiders en trainers liet zien een goed voorbeeld te zijn voor de jongere jeugd binnen VV Reutum.
Vlak voor de pauze was het tijd voor de bekendmaking 2e plaats speler van het jaar. Deze was dit jaar voor iemand die het vroeger niet altijd makkelijk heeft gemaakt voor leiders en trainers. Maar die het afgelopen seizoen zich op persoonlijk gebied goed heeft ontwikkeld. Door daarnaast ook goed te luisteren naar trainers en leiders heeft hij zich ook als voetballer sterk verbeterd. Een jongen die altijd optijd is en de trainers helpt met het klaarzetten en opruimen van de oefeningen. Iemand waar je echt van op aan kunt en waar je als trainer en leider echt op kunt bouwen. 2e plaats speler van het jaar was Huub Venhuis.
Na een korte pauze werd het programma hervat en was het na enkele jaarverslagen tijd voor de uitreiking sportploeg van het jaar. Deze was dit jaar voor een ploeg die zich de afgelopen jaren sterk ontwikkeld heeft. Een ploeg die het altijd samen oploste in lastige situaties. Een ploeg die als geheel vaak aanwezig was bij zowel wedstrijden als trainingen. En een ploeg die het afgelopen jaar een unieke prestatie heeft neergezet door actief te zijn in de Hoofdklasse. Sportploeg 2023/2024: Reutum JO13
Nadat de laatste verslagen waren voorgedragen was het tijd voor het moment suprême. Namelijk de verkiezing voor speler van het jaar.
De vraag wie Kars Wilmink opvolgt en de 34e speler van het jaar werd liet zich beantwoorden door een aantal hints.
Deze speler zegt bijna overal ja op. Zowel als er wat moet gebeuren bij de club, als hij met een ander team mee moet doen, of als hij eens op een andere plek komt te voetballen.
Door deze multi-inzetbaarheid is hij dan ook een graag geziene gast op het voetbalveld. Die altijd met een brede lach het veld, de kleedkamer, of de kantine in komt lopen.
Daarnaast heeft deze speler zich ondanks een blessure erg sterk ontwikkeld als voetballer en heeft hij goed kunnen bijdragen aan de successen van meerdere teams.
Door deze factoren is het een waar voorbeeld voor de Reutumse jeugd en een terechte speler van het jaar.
Speler van het jaar 2024: Tijn Droste.
Nadat Tijn onder luid applaus naar voren kwam om de beker op te halen werd nogmaals bevestigd dat dit een terechte winnaar was dit jaar.
Hierna was het tijd voor de teamindeling en kreeg iedereen een ijsje.
Via deze weg willen wij iedereen nogmaals bedanken voor het seizoen en zien we jullie graag volgend jaar weer!

Technische Jeugd Commissie.